Klantenservice / Algemene Voorwaarden 515shop.nl

Op welke manier kunt u de klantenservice bereiken?

De 515 Shop.nl klantenservice kunt u gedurende kantooruren telefonisch bereiken via +31 (0)487-572869. Buiten de genoemde tijden of in het weekeinde kunt u ons 24 uur per dag bereiken via sales@515online.nl. Bij contact graag altijd de laatste 4 cijfers van het bestelnummer vermelden, zodat wij u snel van een antwoord kunnen voorzien.

 

Op welke manier wordt mijn bestelling verzonden?

515 Shop.nl maakt gebruik van PostNL en DHL for You. Beide dienstverleners leveren de goederen normaal gezien binnen 24 uur na verzending bij u aan. Afhankelijk van de aard van de bestelling en het orderbedrag, wordt er gekozen voor brievenbuspost of pakketverzending. In geval van pakketverzending zult u bij verzending op de pakbon een track en trace code aantreffen, waarmee u het pakket kunt volgen. U doet dat op de website van de dienstverlener. Voor PostNL kunt u dat hier zien en voor DHL for You hier

 

Worden er verzendkosten gerekend?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen m.i.v. 31-07-2015 per bestellingen onder € 49 vast € 4,95. Bij een bestelling boven €49 wordt de verzending binnen Nederland gratis uitgevoerd.  Voor landen binnen de EEG met uitzondering van Nederland berekenen we voor de verzendkosten altijd een vast bedrag van € 7,50, ongeacht de hoogte van het orderbedrag. Dit heeft te maken met hoge verzendkosten voor verzending naar het buitenland.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd van uw bestelling wordt bepaald door de wijze van betalen, de voorraadpositie van de bestelde artikelen en de levertijd van PostNL of DHL4U. Wij streven ernaar om alle bestelling binnen 2 tot 6 werkdagen bij u thuis te hebben. Internationale zendingen kunnen 2 tot 3 dagen langer onderweg zijn. Mocht er door een uitzondering afgeweken worden van deze levertijd dan wordt u hiervan z.s.m. via e-mail op de hoogte gesteld.

 

Kan ik de bestelling altijd annuleren?
Volgens de Wet Kopen op Afstand heeft u het recht om een bestelling binnen 7 dagen en als de levertijd de 30 dagen overschrijdt zonder opgaaf van reden te annuleren. U heeft dan recht op teruggaaf van het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten. Voor alle overige situaties kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice waarbij we samen met u een passende oplossing zullen zoeken.

 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt uw bestelling betalen via iDeal, Creditcard, overschrijving of PayPal. Bij iDeal, creditcard en PayPal betalingen wordt de betaling direct geregistreerd. Bij een overschrijving ontvangt u van onze payment service provider Buckaroo (verder te noemen Buckaroo) een bericht met instructies voor het uitvoeren van de betaling. Gelieve voor een snelle verwerking het bijbehorende referentienummer exact over te nemen. Buckaroo kan uw betaling hiermede koppelen aan uw bestelling binnen onze webshop. Indien u meer wenst te weten over Buckaroo, dan leest u dat hier: Betalen

 

Wat als er bij het betaalproces iets is mis gegaan?
Bij geautomatiseerde systemen kan altijd wat mis gaan. Ingeval van Ideal of creditcard betalingen kunt u de bestelling opnieuw plaatsen. U kunt ook besluiten om het geld alsnog via overschrijving te betalen naar NL66INGB0006932586 t.n.v. Van Rossum Trading BV. Vermeld altijd 515 met de laatste 4 cijfers van het bestelnummer als betaalreferentie. (Dus: 515/0000)

 

Heb ik garantie op mijn aankoop?
De garantie termijnen en voorwaarden zijn gelijk aan die van de fabrikant, waarbij 1 jaar de meest voorkomende garantie periode is. Sterk afwijkende garantievoorwaarden worden vermeld bij de productomschrijving. De garantie is alleen geldig als het product met de originele factuur of kassabon retour gestuurd wordt, na overleg met onze klantenservice.

 

Wat doe ik in geval van vermeende garantie?
U neemt contact op via telefoon of e-mail met onze klantenservice. Klantenservice kent een casenummer toe aan uw garantie. Dit nummer dient u te allen tijde te hanteren bij vragen over de garantie. Klantenservice overlegt de garantie met de leverancier en neemt binnen 1 week contact op met u voor verdere afwikkeling. LET OP: Stuur nooit zomaar goederen op!

 

Let op: De verzendkosten van garantiedelen naar en van 515 Online Retail zijn altijd voor rekening van de klant!.

 

Kan ik mijn bestelling ook ruilen?
Het kan zijn dat u een artikel wilt ruilen, bijvoorbeeld als de maat niet goed is of wanneer u een kleur verkeerd besteld heeft. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren. Neem in dat geval altijd eerst contact op met onze klantenservice. U krijgt instructies voor de ruiling. Onderstaand vindt u het retouradres in geval van ruilingen. LET OP: Stuur nooit zomaar goederen op! De originele verpakking moet aanwezig en in ongeschonden staat zijn, kaartjes mogen niet los gehaald zijn.

 

Als de goederen correct ontvangen zijn sturen wij kosteloos het vervangende artikel naar u op.
U kunt per bestelling slechts één keer gebruikmaken van deze gratis service. Daarna worden er verzend- / afhandelingskosten in rekening gebracht van € 4,95, die u vooruit dient te voldoen.

 

Hoe stuur ik mijn bestelling retour
Neem altijd eerst contact op met de klantenservice om uw retour aan te kondigen. Hierdoor zal het ruilen voor een ander artikel of terugstorten van uw geld sneller verlopen. Als u de retourzending gemeld heeft stuurt u deze onbeschadigd en schoon in de originele verpakking met een kopie factuur retour naar:

 

515 Online Retail
T.a.v. Klantenservice
Rooijsestraat 30a
6621 AN Dreumel

 

Wat gebeurt er als mijn bestelling zoek of beschadigd is?
Bij verlies van de bestelling of schade aan de artikelen ontstaan door levering via PostNL of DHL4U wordt er een onderzoek opgestart door 515 Online Retail. Als het verlies of schade binnen de garantie van PostNL of DHL4U valt zal de bestelling opnieuw verstuurd worden. Als er geen uitsluitsel gegeven kan worden over de reden van verlies of schade wordt de bestelling opnieuw verstuurd..

 

Het risico van beschadiging en/of vermissing
Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij 515 Online Retail tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan 515 Online Retail bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeen gekomen..

 

Wat zijn de bedrijfsgegevens?
Deze webwinkel wordt beheerd door Van Rossum Trading BV onder de handelsnaam 515 Online Retail. Van Rossum Trading BV is aktief in de tweewielerbranche sinds 1993 en houdt zich naast het beheer van deze webshop bezig met de productie en levering van teamwear in de ruimste zin. Voor de merken Buff® en Camelbak worden eveneens customised projecten afgewikkeld door de BV.

 

Hoofdkantoor
515 Online Retail
Rooijsestraat 30a
6621 AN Dreumel
E-mail: sales@515online.nl


Bankgegevens:
Directe overboekingen geschieden tnv Van Rossum Trading BV te Dreumel
IBAN NL66INGB0006932586 BIC INGBNL2A
BTW-nummer: NL80.21.34.543.B01
KvK-nummer: 10040069

 

Magazijn en orderverwerking
Rooijsestraat 30a
6621 AN Dreumel
Infolijn:             0487-572869       (ma t/m vrij 08.30 – 17.30u)