Klantenservice / Algemene Voorwaarden 515shop.nl

KLANTENSERVICE 515SHOP.NL

 

Hoe kunt u de klantenservice bereiken?

De klantenservice kunt u op werkdagen gedurende kantooruren telefonisch bereiken via +31 (0)487-572869. Met e-mail kunt ons 24 / 7 bereiken via sales@515online.nl

NB Bij elk contact graag de laatste 4 cijfers van het bestelnummer vermelden, zodat wij u goed kunnen assisteren en u snel van antwoord kunnen voorzien.

 

Kunt u met 515 Shop chatten?

Weinig tijd en wilt u met ons chatten via whatsapp? Stuur dan snel een berichtje naar 06-82 089 365

 

Hoofdkantoor / Magazijn en orderverwerking:
515 Online Retail / 515Shop
E-mail: sales@515online.nl

Rooijsestraat 30a
6621 AN Dreumel

 

Bankgegevens:
Indien er bij de betaling via onze payment provider Buckaroo iets mis is gegaan, kunt u het snelst betalen naar onze eigen bankrekening.
ING Bank IBAN-nummer: NL66INGB0006932586 t.n.v. Van Rossum Trading BV
Betaalreferentie: 515 / aangevuld met de laatste 4 cijfers van het bestelnummer

 

ALGEMENE VOORWAARDEN 515SHOP.NL

 

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

515 Shop.nl maakt gebruik van PostNL en DHL for You. Normaal gezien is sprake van 24 uurs levering. Afhankelijk van het bestelde, wordt er gekozen voor brievenbuspost of pakketverzending. Bij pakketverzending zult u op de pakbon een track en trace code aantreffen, waarmee u het pakket kunt volgen. U doet dat op de website van de betreffende dienstverlener. Voor PostNL kunt u dat hier zien en voor DHL for You hier

 

Worden er verzendkosten gerekend?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen per bestelling < € 49 altijd € 4,95. Bij een bestelling > €49 wordt de verzending binnen Nederland gratis uitgevoerd.  Buiten NL doch binnen EEG bedragen de verzendkosten altijd € 9,50, ongeacht de hoogte van het orderbedrag.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd van uw bestelling wordt bepaald door de wijze van betalen, de voorraadpositie van de artikelen en de levertijd van de koerier. Wij streven ernaar om elke bestelling binnen 2 tot 6 werkdagen bij u thuis te hebben. Internationale zendingen kunnen 2 tot 3 dagen langer onderweg zijn. Mocht er door een uitzondering afgeweken worden van deze levertijd dan wordt u hiervan via e-mail op de hoogte gesteld.

 

Kan ik de bestelling altijd annuleren?
Volgens de Wet Kopen op Afstand heeft u het recht om een bestelling binnen 7 dagen en als de levertijd de 30 dagen overschrijdt zonder opgaaf van reden te annuleren. U heeft dan recht op teruggaaf van het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten. Voor alle overige situaties kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice waarbij we samen met u een passende oplossing zullen zoeken.

 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt uw bestelling betalen via iDeal, Creditcard, Paypal. De registratie van deze betaalwijzen is direct! Bij bankoverschrijving ontvangt u van onze payment service provider Buckaroo een bericht met instructies voor het uitvoeren van de betaling. Voor een correcte verwerking gelieve het bijbehorende referentienummer exact over te nemen. Buckaroo koppelt uw betaling hiermede aan uw bestelling. Informatie over Buckaroo, leest u hier: Betalen

 

Wat als er bij het betaalproces iets is mis gegaan?
Bij geautomatiseerde systemen kan altijd wat mis gaan. Ingeval van Ideal, creditcard of Paypal betaling kunt u de bestelling opnieuw plaatsen. U kunt ook besluiten om het geld alsnog via overschrijving te betalen naar Van Rossum Trading BV. Onze bankgegevens hiervoor vindt u op de pagina over ons, onder aan de pagina. Vermeldt wel altijd het bestelnummer bij uw betaling, zodat wij uw betaling kunnen herleiden!!

 

Heb ik garantie op mijn aankoop?
De garantie termijnen en voorwaarden zijn gelijk aan die van de fabrikant, waarbij 1 jaar de meest voorkomende garantie periode is. Sterk afwijkende garantievoorwaarden worden vermeld bij de productomschrijving.

 

Wat doe ik in geval van vermeende garantie?
U neemt telefonisch contact op met onze klantenservice. Klantenservice noteert uw garantie. U ontvangt een RMA formulier via e-mail. Het formulier stuurt u samen met het garantie-artikel en een kopie van de originele factuur op. Het RMA nummer dient u te allen tijde te noemen bij vragen over de garantie. Klantenservice overlegt de garantie met de leverancier en neemt z.s.m. contact met u op voor verdere afwikkeling. LET OP: Garanties zonder RMA formulier worden niet in behandeling genomen.

 

Let op: De verzendkosten van garanties naar 515 Shop zijn altijd voor rekening van de klant!

 

Kan ik mijn bestelling ook ruilen?
U heeft een zichttermijn van 14 dagen. U kunt uw artikel indien gewenst ruilen voor een ander artikel of een identiek artikel in een andere maat. Neem in dat geval altijd eerst contact op met onze klantenservice.Wij noteren dan wat er retour komt voor ruiling.

Als de goederen correct retour ontvangen zijn sturen wij kosteloos het vervangende artikel naar u op.
U kunt per bestelling slechts één keer gebruikmaken van deze gratis service. Daarna worden er verzend- / afhandelingskosten in rekening gebracht van € 4,95, die u vooruit dient te voldoen.

 

Hoe stuur ik mijn bestelling retour
Is uw retour gemeld bij onze klantenservice? Zo niet, doet u dat dan aub alsnog. U ontvangt van ons een e-mail met eenvoudig te hanteren instructies.

 

Wat gebeurt er als mijn bestelling zoek of beschadigd is?
Bij verlies van de bestelling of schade aan de artikelen ontstaan door levering via PostNL of DHL4U wordt er een onderzoek opgestart door 515 Online Retail. Als het verlies of schade binnen de garantie van PostNL of DHL4U valt zal de bestelling opnieuw verstuurd worden. Als er geen uitsluitsel gegeven kan worden over de reden van verlies of schade wordt de bestelling nogmaals verstuurd.

 

Het risico van beschadiging en/of vermissing
Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij 515 Online Retail tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan 515 Online Retail bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeen gekomen..